Nawigacja

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Przetłumacz stronę


Reklama

Pajacyk

grupon.pl

Travian

Statystyki reklamowe

Zobacz temat

» Gry » Call of Dyty
 Drukuj temat
[CoD4:MW] Bindowanie komend tekstowych
FrisBy
Czasem, gdy gracie w MP możecie zauważyć, że niektórzy gracze piszą na czacie różne kolorowe teksty np. "headshot" lub "lol" itd. Są to tzw. bindy czyli komendy wydawane naciśnięciem jednego klawisza. Są dwie metody na ich utworzenie.
Pierwszy sposób, uciążliwy, gdy chcemy używać większej ilości bindów:

Uruchamiamiy grę w trybie MP i w konsoli wpisujemy:

Kod:
\bind x say twojtekst


gdzie x to klawisz do, którego przypisujesz dana komendę.

Jeśli chcesz, aby była to komenda widoczna tylko dla twego teamu, wpisujesz tak:

Kod:
\bind x say_team twojtekst


Oczywiście twojtekst może być kolorowy. Opis metody kolorowania nicków znajdziesz w artykule Kolorowanie nicków.

- Drugi sposób polega na wyedytowaniu istniejącego pliku autoexec_mp.cfg (lub jego stworzeniu)

Jeśli go jeszcze nie masz to otwórz program Notatnik (znajdziesz go w akcesoriach) i wpisz:

Kod:
bind x say twojtekst
bind y say twojtekst2


Możesz ich wpisywać ile chcesz, ważne aby każdy bind znajdował się w nowej linii. Zauważ że tym razem nie zaczynamy komendy znakiem \

Zapisz plik do katalogu x:/Program Files/Call Of Duty/uo/ jako autoexec_mp.cfg Ważne żeby plik w nazwie nie miał na końcu .txt bo nie zadziała.
Najlepiej sprawdzić to wchodząc w katalog gry. Czasami trzeba w opcjach folderów odznaczyć ukrywanie rozszerzeń plików i dopiero później zmienić rozszerzenie na .cfg

Jeśli masz już plik autoexec_mp.cfg ponieważ kiedyś coś już tam wpisywałeś to po prostu dopisz swoje bindy na końcu.
Edytowane przez FrisBy dnia 07-03-2010 17:20
<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>

1. Administrator ma zawsze rację.
2. Jeśli myślisz inaczej, patrz punkt pierwszy.
 
http://www.kuba84.pl
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.05
2,489,345 unikalne wizyty